Wypromuj swoje produkty – wybierz standy kartonowe!

Standy kartonowe to jeden z najpopularniejszych typów materiałów ekspozycyjnych wybieranych do sklepów. Gdy chcesz zwiększyć sprzedaż swojego asortymentu, wybierz taki typ standów reklamowych!

Czym są standy kartonowe?

Standy kartonowe to rodzaj standów reklamowych, które przeznaczone są do umieszczania na nich produktów lub też mogą służyć jako stojąca reklama z indywidualnym nadrukiem. To reklama ekspozycyjna, która służy jako przyciągający uwagę nośnik przekazu, na przykład można umieścić na niej logo firmy, nadruki jej produktów, składników, z których są one wykonane, dodatkowe informacje o ofercie. Co warto wybrać, aby skutecznie promować swoją firmę?

Standy kartonowe na produkty

Najczęściej standy kartonowe –  https://segregatory.pl/standy przeznaczone są do umieszczania na nich produktów jednej firmy. Tworzą one wtedy dodatkową przestrzeń ekspozycyjną w sklepach, przy stoiskach handlowych, ale również na różnych wydarzeniach, na przykład na targach, szkoleniach, konferencjach. Wykonane z wytrzymałego kartonu standy tworzą półki dostosowane do typu produktów, na przykład mogą być przeznaczone na artykuły spożywcze, kosmetyki, chemię domową, zabawki czy też książki. Dzięki temu, że są wykonane z lekkiego kartonu, są także łatwe w przemieszczaniu, a po zakończeniu akcji promocyjnej lub ich uszkodzeniu można je recyklingować. Zastosowanie kartonu zmniejsza także koszty wykonania takich właśnie materiałów.

Główne zalety standów reklamowych z kartonu:

  • przyciągają uwagę potencjalnych klientów
  • mogą być wyposażone w indywidualne nadruki
  • zapewniają przestrzeń do atrakcyjnej ekspozycji towarów
  • posiadają bardzo atrakcyjne ceny
  • łatwe w przemieszczeniu ze względu na niski ciężar
  • przyjazne dla środowiska naturalnego

Gdzie można zakupić standy kartonowe?

Aktualnie standy kartonowe realizowane są na zamówienie przez wiele firm specjalizujących się w przygotowywaniu materiałów reklamowych. Mogą one zapewnić swoim klientom kompleksową obsługę, która obejmuje nie tylko przygotowanie samego standu, ale również projektowanie graficzne, aby przyciągał on natychmiast wzrok tam, gdzie zostanie ustawiony, a tym samym służył jako skuteczna forma promocji firmy.